۱۳۹۰ دی ۶, سه‌شنبه

تسومدیک از مربیان المانی فعلی پرسپولیس:در پرسپولیس سیاستمداران دخالت میکنند.

تسومدیک از همکارا ن آلمانی و مشاوران مربیان پرسپولیس درباره فوتبال ایران و پرسپولیس
شما در ایران درحال حاضر به عنوان یک نوع مدیر درباشگاه پرسپولیس در تهران کار میکنید، کارتان در فوتبال ایران چگونه است ؟
تسومدیک :پرسپولیس یک تیم محبوب در ایران میباشد واین را نمیتوان به آسانی دردست داشت . اکثر ا با سیاستمداران سرو کار وجود دارد که دخالت میکنند . برای همین من سعی میکنم که در چهارچوب ورزشی بمانم


.
س- بطور ریز چگونه است؟
ج- اخیرا دوباره یک مربی عوض کرده ایم . مصطفی دنیزلی که در این اخری بایستی که مربی بسکتاس استانبول بوده باشد که اکنون در پرسپولیس بکار گرفته شده است. من او را از زمان کارم در لیگ ترکیه میشناختم .ما بایستی که تیم خود را جوان کنیم ، این را سعی میکنم که به رهبران تیم مان بفهمانم . ما بازیکنان محبوبی مانند علی کریمی  ووحید هاشمیان را داریم که در لیگ آلمان بازی کرده اند ولی اما در یک سن بالایی قرار دارند. وحالا هم بایستی که مهدی مهدوی کیا بیاید. در انجا گفتم :ایده خوبی است اگر ده سال جوانتر میبود.
وضعیت قرار داد با پرسپولیس چگونه است ؟
ج- قرار داد من تا ماه مه است یعنی عملا تا پایان فصل . این که چگونه ادامه پیدا کند بستگی به گفتگوها با مصطفی دنیزلی دارد که من با او خواهم کرد زمانی که دوباره به تهران برگردم . من میخواهم بدانم که دورنما چگونه خواهد بود.
.....س- تیم بوخوم در پی استعداد فوتبال با قیمت مناسب است ، درایران دراین رابطه چگونه است ؟
ج- در ابتدا:تیم بوخوم در ایران دارای شهرت خوبی ست ، چرا که از جمله مهدوی کیا و ها شمیان بازی کرده اند و درواقع بزرگ شدند. در ایران استعدادهای فراوانی وجوددارد که  هنوز زمان زیادی را در پیش رو دا رند. در بازار آن چیز هایی وجود دارد . اما :تیم های انگلیسی هم مرتبا درایران نگاه میکنند.
س-تیم پرسپولیس درلیگ ایران اکنون در در رده نهم است جای بهتر شدن وجود دارد؟
ج- درلیگ فاصله با بالا زیاد نیست این را متیوان جبران کرد.
س-بازیهای قهرمانی آسیا چندی دیگر شروع میشود جذاب برای شما ؟
ج-دقیقا .ما با الهلال ریاض روبرو میشویم. این تیم توسط توماس دول رهبری میشود که با او در لیگ آ لمان همکاری داشته ام . من از دیدن او خوشحال میشوم . امید است که او هنوز در انجا مربی باشد. در عربستان سعودی نیز مربی گری ساده نیست

ترجمه و گزارش :وبلاگ ن. هدایت  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر