۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۱, پنجشنبه

حکم آ خوند مرتجع علیه یک خواننده ایرانی و خوراک برای هوچی گری

باز  هم خوراک برای هوچی گری ! : یک بار زنی پستانی بیرون میاندازد و هوچی گر ها اسم آنرا "مبارزه "برای حقوق زن میگذارند و تا انجا این ابتذال را پیش میبرند که خود نیز تقویم سکسی درست میکنند و به فروش میرسانند و اسم آنرا هم مبارزه میگذارند ویا حکمی یک اخوندی در جایی میدهد و یا در کلن آلمان مسجد سازی میشود هوچی گرها دوباره همراه با راست ترین وهارترین جناحهای جنگ طلب لابی اسرائیلی وهمراه با راسیستها برعلیه کارگران مسلمان در کشورهای اروپایی از جمله آلمان به عنوان "مبارزه با اسلام سیاسی " هوچی گری میکنند وخوراک برای عرض اندام میابند. و این هوچی گری البته در بوقهای جنگ های رسانه ای فاشیستی امپریالیستی تیتر میشود و مصاحبه ها و دکان های چند نبش "حقوق بشری " و اگر رویشان بشود "دخالت بشردوستانه "بمب های ناتو ! امروز هم دوباره بایستی که هوچی گران از فتوای یک آخوند حرام زاده ارتجاعی بر علیه یک خواننده ایرانی که بدرستی تمامی فریبکاری آخوندیسم را زیر علامت سوال برده از جمله همین باصطلاح هوچی گر های سیاسی در فرنگ را به عنوان بی خاصیت مورد حمله قرار داده است ، ولی متاسفانه این اعتراضات دست اویز دکان های هوچی گر های احزاب بیکار ودر دست هوچی گری امپریالیستی مانند بی بی سی میشود و قلب میشود واعتراض آنها تنها میماند، اعتراضی که بدرستی یک عصیان بر علیه حاکمیت ارتجاعی آخوندی جمهوری اسلامی و اپوزیسیون هوچی گر فرنگ نشین است  که مدتی با این مساله مانور بدهد وخود را مطرح سازد و بعد دوباره در بی عملی فرو رود تا دور بعدی و دکان بعدی . البته در  آخر هم باید منتظر بود ودید که آیا این عصیان وا قعی است یا ا ینکه دکانی ا ست برای معروف شدن بیشتر و پناهنده شدن و مطرح شدن در لوس آ نجلس ویا در فرنگ دکانی شدن برای رادیوهای خارجی ، چیزی که این روزها بسیار مد روز است ، وبلاگی درست کن ، مقداری بنویس وبعد هم در رو بشو خبرنگار وبلاگی وکارشناس ، یک ترانه جنجالی بخوان برو لو س  آنجلس وفرنگ ، البته باید منتظر شد وعاقبت این قضیه را هم دید
 


واکنش تند به ترانه جديد يک خواننده رپ ايرانی
بى بى سى:ترانه جديدی از شاهين نجفي، خواننده رپ ايراني، با واکنش های تندی در ايران مواجه شده و برخی آن را "توهين به مقدسات" دانسته اند.

روز چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت (۹ مه) خبرگزاری نيمه دولتی فارس و بعضی از وبسايت های خبری داخل ايران از بالا گرفتن انتقادها نسبت به ترانه جديد شاهين نجفی تحت عنوان "نقی" خبر دادند.


خبرگزاری فارس در خبری با عنوان "حکم ارتداد شاهين نجفی صادر شد" نوشته که يکی از مراجع تقليد شيعه در قم در پاسخ به مقلدان خود يادآوری کرده که اگر شخص يا اشخاصی به امامان شيعه توهين کرده باشند "مرتد" محسوب می شوند.

اين خبرگزاری همچنين از "تشکيل کمپين اعدام شاهين نجفی" خبر داده است.

در روزهای گذشته، موضوع اين ترانه از بحث های داغ در ميان کاربران شبکه های اجتماعی بوده و واکنش هايی را به همراه داشته است.

در حالی که در سالهای اخير بخشی از جوانان منتقد اوضاع اجتماعی ايران تلاش کرده اند که با آنچه "تابو زدايی" ناميده اند بستر نقد در مورد مسائل فرهنگی و اجتماعی را گسترش دهند، در داخل اين کشور اقداماتی از اين دست "هنجار شکنی" و در برخی موارد "هتک حرمت و توهين به مقدسات" ارزيابی شده و در مواردی با واکنش های بسيار تند در سطح رهبران سياسی و مذهبی روبرو شده است.

صدور حکم ارتداد سلمان رشدي، نويسنده بريتانيايی توسط آيت الله خمينی بنيانگذار انقلاب اسلامی ايران، بارزترين نمونه واکنش هايی اين چنين بوده که سالها بر روابط خارجی ايران با کشورهای غربی سايه افکنده بود.
/////////////
متن ترانه 

 قی تو رو قسم به شوخ طبعیت به این بیرون از گودِ تُو تبعید به این آلتِ بزرگ زندگانی که پشت ما نشسته رو به تحدید نقی تو رو به طول و عرض تحریم دلارِ رو به رشد و حس تحقیر نقی تو رو به امام مقوایی به طفل علی گوی توی رحم گیر به درس فقه تُو اطاق عمل بینی به آقا و تسبیح و جا نماز چینی نقی تو رو به انگشت شیث رضایی به دینی که اوت شد و فوتبال دینی آی نقی! حالا که مهدی خوابه ,ما تو رو صدا میزنیم آی نقی! تو ظهور کن که ما آماده تُو کفنیم آی نقی! نقی تو رو قسم به عشق و ویاگرا تو رو به لنگای هوا شده وچاکرا تو رو به سنگک و مرغ و گوشت و ماهی سینه ی سیلیکُنی و بکارت راه راه نقی تو رو به ممه های گلشیفته به آبروی نداشته که از ما ریخته نقی تو رو به نژاد آریایی به پلاکی که به گردن آویخته نقی جون من تو رو به شوشول فرنود سه هزار میلیارد زیر گنبد کبود خلیج فارس و ارومیه هم قصه بود راستی اسم رهبر جنبش سبز چی بود؟ آی نقی! حالا که مهدی خوابه ,ما تو رو صدا میزنیم آی نقی! تو ظهور کن که ما آماده تُو کفنیم آی نقی! به رحلت جانگوز امام امّت به سیاسیون فسیلی تُو غربت به بیوه های با کلاس پلاس دیسکو به بحثای روشنفکری تُو چت به غیرت مردای اون کاره به زنان مدافع حقوق مرد به انقلاب رنگی از تُو تلویزیون به سه درصد جمعیت کتاب خون تو رو به شعارای آبکی و تُو خالی نقی تو رو به این جماعت حالی به حالی صبح زنده باد میگن و شب مرده باد به قهرمانای قصه های خیالی آی نقی! حالا که مهدی خوابه ,ما تو رو صدا میزنیم آی نقی! تو ظهور کن که ما آماده تُو کفنیم آی نقــــــــــــی! وای نقــــــــــــــی!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر