۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۲, جمعه

درگیری نیروهای انتظامی با هواداران سپاهان

اصفهان - خبرگزاری مهر: نیروهای انتظامی حاضر در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان پیش از آغاز دیدار تیم های سپاهان و مس سرچشمه برخورد نامناسبی با هواداران سپاهان داشتند.
به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم های سپاهان و مس سرچشمه در چارچوب رقابت های هفته 34 لیگ برتر تیم فوتبال باشگاه های کشور به شرح زیر است:
 
*  نیروهای انتظامی حاضر در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان در بازی امروز برخورد نامناسبی با هواداران حاضر در فولاد شهر داشته و همین مسئله باعث شد تمامی هواداران حاضر در فولاد شهر پیش از آغاز این دیدار شعارهای تندی علیه نیروهای انتظامی سر دهند.

* صدا و سیمای مرکز اصفهان با یک فروند هلیکوپتر نسبت به پوشش هوایی این دیدار اقدام می کند و در حال حاضر یک فروند هلیکوپتر در اطراف ورزشگاه فولادشهر می چرخد.
 
* یکی از هواداران تیم سپاهان که مسافت 34 کیلومتری شهر اصفهان تا فولادشهر را با پای پیاده طی کرده بود هنگام ورود به ورزشگاه فولاد شهر به دلیل بسته بودن درهای ورزشگاه نتوانست وارد این ورزشگاه شود.
 
* هواداران سپاهان رأس ساعت 18 امروز با انجام موج مکزیکی در ورزشگاه فولاد شهر به تشویق تیم سپاهان پرداختند که این حرکت هواداران سپاهان در نوع خود جالب توجه بود.

*کاپ قهرمانی مسابقات لیگ برتر رأس ساعت 19:5 و 15 دقیقه پیش از آغاز بازی وارد ورزشگاه شده و در جایگاه مخصوص قرار گرفت.

* پیش از آغاز بازی همچنین کاپ قهرمانی تیم های فوتبال رده های سنی مختلف باشگاه سپاهان در ورزشگاه فولاد شهر گردانده شد.

* هنرنمایی هواداران تیم سپاهان در زمین چمن ورزشگاه فولاد شهر یکی از برنامه های ویژه باشگاه سپاهان پیش از این دیدار بود.

* هواداران سپاهان با سر دادن شعارهایی در حمایت از رحمان احمدی دروازه بان تیم سپاهان از کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشور خواستند که این دروازه بان را به تیم ملی دعوت کند.

* شعارهای هواداران تیم سپاهان علیه تیم های استقلال و تراکتورسازی و امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتور سازی که در ابتدای فصل سپاهان را رها کرده و به تراکتور سازی پیوست در نوع خود جالب توجه بود.

* این هواداران در شعارهای خود امروز را روز عزای امیر قلعه نویی در تبریز عنوان کردند.

* هواداران سپاهان همچنین پیش از آغاز بازی از محرم نوید کیا کاپیتان تیم سپاهان خواستند: تیم را برای تشویق هواداران به نزد آنها بیاورد. با وجود اینکه تا دقایق دیگر مسابقه دو تیم آغاز می شود علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال که مهمان ویژه جایگاه ویژه بازی امروز است هنوز به ورزشگاه فولاد شهر نرسیده است.

این دیدار تا دقایقی دیگر آغاز می شود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر