۱۳۹۱ خرداد ۹, سه‌شنبه

بازهم طوفان و "منافع ملی " در پروژه های اتمی رژیم ایران -ن.هدایت

 افسانه بمب اتمی ایران و ریاکاری امپریالیسم، صهیونیسم و اپوزیسیون خودفروخته ایران: توفان


در اینکه صهیونیستها و امپریالیسم خطوط خود را به پیش میبرد هیچ شک وتردیدی نیست تا تسلط خود را بر منطقه استراتژیک خاورمیانه حفظ و گسترش دهد  ، فقط چند سوال مانده است از کی اخوند و رژیم جمهوری اسلامی حامی "منافع ملی "شده است ؟ایا رژیمی که مردم خود را سرکوب میکند میتواند حامی منافع "ملی "باشد . تفاوت منافع "ملی"و منافع مردم در چیست که یک رژیم میتواند مردم خود ر ا سرکوب کند وبعد همزمان حامی "منافع ملی "باشد این خود یک تناقض نیست ؟ مشگل رژیم ایران  حفظ خودش میباشد ونه "منافع ملی "ویا مردمی . سوم اینکه چرا داشتن نیروگاه اتمی که بسیار هم خطرناک است و میبنیم که در کشورهای دیگر مانند المان در واقع قیامی علیه دولت خود نمودند تا ادامه این نیروگاهها را متوقف کنند و رژیم آلمان که همدست کنسرنهای اتمی میباشد درمقابل با آن برخاسته بود مجبور شد که به یک عقب نشینی موقت دست بزند ،  چرا  بایستی در کشور ما یک امر ی باشد که با "غرور ملی "و "منافع ملی "همراه باشد در حالیکه این نیروگاهها در عصر امروزی دیگر به عنوان یک خطر بالقوه برای مردم ومحیط زیست میباشند بویزه با وضعیت صنعت عقب افتاد ه ان  وبر ضد منافع مردم ایران است، فاجعه در ژاپن نمونه ای از این دست میباشد .



پس باید گفت این "منافع ملی " ازدید توفان ورژیم ایران مطابقتی با منافع مردم زحمتکش ندارد .


 در حالیکه آلمان بوسیله انرژی خورشیدی به اندازه بیست نیروگاه اتمی برق تولید میکند

آلمان بیشترین مقدار انرژی خورشیدی در جهان را تولید می کند

تظاهرات مردم آگاه آلمان علیه کنسرنهای اتمی و نیروگاههای اتمی ورژیم آلمان

تظاهرات مردم آلمان علیه استفاده از انرژی اتمی | آلمان



چرا یک رژیمی که بقول شما "منافع ملی "را میخواهد حفظ نماید به این انرژی خطرناک روی میا ورد؟ منافع مردمی وبقول شما "ملی "این است که علی رغم داشتن و وقوف به علم غنی سازی برای مصارف مثلا پزشکی  به یک منابع انرژی مدرن و آینده نگر رجوع کرد . این انرژی بر خلاف دروغگویی های رژیم نه پاک است و نه  از نظر اقتصادی به نفع مردم بلکه بر ضد منافع مردم ایران میباشد . ایران با داشتن منابع خورشیدی کافی با سرمایه گذاری که دربخش نیروگاههای اتمی کرده است میتواند ومیتوانست با استفاده از ا نرژی خورشیدی با داشتن مثلا کویر لوت یک پارک بزرگ سولارهای خورشیدی را ایجاد کند ولی این سوال مطرح است که چرا ملاها  علی رغم هزینه سنگین اقتصادی وسیاسی وعلی رغم خطرناک بودن چنین ا نرژی برای مردم ایران ومنطقه باز هم علاقه به این دارند که چنین نیروگاههایی را گسترش دهند ؟ البته فراموش نمیکنیم که توفان حق داشتن "بمب اتمی "را حق ایران و برای پرولتاریا مثبت ارزیابی میکرد؟ این کج فهمی ها کار را به دفاع از رژیمی  میکشاند که ضد منافع مردم زحمتکش حرکت میکند ودر حالیکه مردم زحمتکش را برای حقوق عقب افتادشان سرکوب میکند کسانی مانند توفان این رژیم را حامی منافع مردم ایران و "ملی "معرفی میکند؟
البته مقابله با امپریالیسم و صهیونیسم که دشمنان جنبش مردم زحمتکش ایران و منطقه میباشند یک امر درست وصحیح است ولی دا شتن وساخت بمب اتمی وحمایت از آن به عنوان "منافع ملی "آنهم از رژیمی که خود سرمایه داری وابسته را نمایندگی میکند ودر سرکوب کارگران وزحمتکشان هیچ مرزی را نمیشناسد یک دروغ بزرگ دیگر است که با علم کردن  حقیقتی یعنی روح تجاوز کارانه امپریالیسم و صهیونیسم باعث میشود که رژیم ایران را در عمل حامی "منافع ملی "معرفی کردن .البته تبلیغات امپریالیستی -صهیونیستی ونیروهای وابسته به آنها در جهان و در باصطلا ح اپوزیسیون ایرانی مبنی بر دروغ و افسانه بمب اتمی روی دیگر ا ین سکه میباشد که این نیروهای ضد مردمی بنام "اپوزیسیون "مانند مجاهدین خلق و رضا پهلوی و سایتهای امثال "ایران گلوبال " به بارکش خبری امپریالیستی تبدیل شوند . منابع خبری این باصطلا ح "اپوزیسیون "در راستای همان خبر سازی امپریالیستی صهیونیستی میباشد ولی این نباید باعث شود که پروژه اتمی رژیم را یک  حرکت مردمی و درجهت "منافع ملی "ببنیم که همانطور گفته شد یک دروغ محض است چرا که این پروژه اتمی رژیم بر ضد منافع مردم زحمتکش  ایران میباشد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر