۱۳۹۱ خرداد ۷, یکشنبه

آقای ژنرال فلیپس اگر روزی در مقابل وجدانت قرار بگیری و مجبور شوی که حقیقت را بگوید آیا از این روز شرمنده نخواهی شد ؟؟؟

آقای ژنرال فلیپس اگر روزی در مقابل وجدانت قرار بگیری و مجبور شوی که حقیقت را بگوید آیا از این روز  شرمنده  نخواهی شد ؟؟؟ آقای فلیپس بگذار  یک مقدار تجدید خاطره کنیم  شاید شما فراموش کردید یا شرایطی  وجدان شما را به خوابی عمیق برده باشد .
آقای ژنرال از کدام آزادی خروج در سازمان حرف می زنید  و بدنبال آن سازمان مبالغی هم به افرادی  که از سازمان خارج می شدن کمک می کرد .
آقای فلیپس مگر افرادی که از سازمان خارج می شدن و به شما پناهنده می شدن  به چشم تروریست به آنها نگاه نمی کردید و به عنوان زندانی  با آنها رفتار نمی شد افرادی که از تروریست جدا شده بودن   با بد ترین شرایط  در صورتی که افراد سازمان از همه نوع امکانات شما بر خوردار بودن  برای مراجعه به بیمارستان خارج از اشرف با بهترین ومحترمانه ترین امکانات  اعزام  می شدن اما افرادی که جدا شده بودن و در کمپ تیف بودن  با  لباس زندانی  و با دستبند و پا بند داخل تانکر های حمل آب و سوخت  اعزام  می شدن آقای ژنرال فراموش کردید که برای تفریح سربازان افراد را نصف شب از خواب بیدار می کردید و تا صبح سر پا نگه می داشتید  و ۱۰۰ نفر را در آن شب سرد زمستانی لخت مادر زاد کردید و داخل سوله های مهمات انداختیدو تا چندین روز بدون لباس  آب غذا  رها کردید و تا چند سال  غذای افراد جدا شده همان غذاهای جیره جنگی به نام  (اماری)  بود  در صورتی که  بصورت هفتگی کامیون های یخچال دار  بصورت ستون برای مجاهدین صف می کشیدن  برای تخلیه .آقای ژنرال این رفتار شما حتی باعث تنفر سربازان با شرف خودتان بود و حتی بطوری رابطه شما با مجاهدین شور  شده بود که سوال می کردیم ژنرال فلیپس کجاست سر بازان به شوخی و جدی می گفتند از مجاهدین بپرسید یا می گفتند که کباب خوری یا فسنجان خوری مجاهدین است .

 
آقای ژنرال فلیپس کدام  بازرسی ها را شما  می گوید  ما تا زمانی که آنجا بودیم فقط در مهمانی های آنچنانی که مجاهدین ترتیب می دادن برای شما و افسرانتان     یا در چشن های  مجاهدین .          در موضع بازرسی  شما را ندیدیم هر بار هم به شما اعتراز کردیدیم که چرا با ما این رفتار را می کنید  با مجاهدین این رفتار  . جواب شما این بود که شما مخالف ارتش امریکا هستید  اما آنها نه با ما همکاری  می کنند .همکاری با شما را قبول دارم  .
آقای فلیپس مگر  با اطلاعات افراد جدا شده شما به سلاح های مخفی سازمان دست پیدا نکردید چرا هیچ وقت این خبر ها انعکاس ندادید  . مجاهدین حق داشتند که شما را برادر فلیپس  خطاب می کردن . چه برادری بهتر از شما برای آنها بود  در آن شرایط .
آقای فلیپس راستی چرا آقای  (ف. ف) را سریعا به نقطه نا معلومی منتقل کردید ؟؟؟  مگر غیر از این بود  بعد از اینکه اطلاعات سلاح های مخفی سازمان را به شما داد و بعد از بازرسی و پیدا کردن آن سلاح ها از طرف سازمان مورد تهدید قرار گرفت شما سریعا او را به نقطه نا معلومی منتقل کردید و بعدا هم سر از امریکا در آورد . نگویبد نه  چون تنها نفری بود که سریع به  خارج عراق منتقل شد . پس چرا  خبر پیدا شدن آن همه سلاح را منعکس نکردید ؟؟؟؟
نه من بلکه بیش از ۷۰۰ نفر حاضریم در هر دادگاهی شهادت دهیم  سر این موضوعات  . بیدار شوید  که فردا دیر است .کلمه برادر فلیپس برازنده  یک ژنرال عالیرتبه امریکائی نیست . به امید روزی که وجدانها بیدار شوند حقایق  آشکار که آن روز دیر  نیست و نزدیک است.

                                                     نادر نادری  . فریاد آزادی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر