۱۳۹۰ بهمن ۲۵, سه‌شنبه

"جنگ در سایه" در خدمت زمینه سازی جنگ ؟

چند روز اخیر از عملیات بمب گذاری در کشورهای گرجستان ، هند و اکنون نیز تایلند خبر میرسد که این بار نیز این ادعا وجود دارد که در تایلند چند "ایرانی "در بمب گذاری شرکت داشته اند . به نظر میرسد که یا دستگاه اطلاعاتی ملاها بایستی که به همان ناشی گری باشند که در آمریکا میخواستند "سفیرعربستان سعودی را ترور "کنند ویا بایستی که صحنه چینی طوری باشد که چند ایرانی هم در آن شرکت داشته باشند . البته عجیب است که "آمریکا چند ی قبل از ان د راین مورد هشدار "داده بوده   است و عجیب تر این است که علی رغم این "هشدارها "از طرف دستگاه های امنیتی آمریکا این بمب ها ا غلب منفجر میشوند ویا بطور ناشیانه ای منفجر میشوند 

. البته یک" جنگ در سایه" را آمریکا واسرائیل مدتهاست که علیه رژیم ایران شروع نموده اند این هم کارشناسان آنها در رسانه های غربی و مین استریم بیان میکنند که "جنگ در سایه "مدتهاست که شروع شده است ولی بعید است که دستگاه اطلاعاتی رژیم به این شکل احمقانه بمب گذاری نمایند و این گفته میشودکه دستگاه های اطلاعاتی سیا وموساد درواقع خود صحنه گردان این قضیه با واسطه های ایرانی ولبنانی بوده اند -مانند ترور سفیر عربستان در آمریکا ، تا شاید بهانه ای دیگر برای گرم کردن جنگ و گرم نگه داشتن فضای جنگی در ادامه تبلیغات جنگی باشد که  اکنون نه تنها "خطر بمب اتمی برای جهان "بلکه "خطر تروریسم "را هم به آن اضافه کنند تا مانند عراق سناریو"جنگ بر علیه تروریسم " هم  تکیمیل شود. این "جنگ در سایه "که مدتهاست شروع شده است  و از طرف ملاها هم که با تهدید و "تلافی "که تهدید شده است شاید ادمه میابد  ولی تا چه حد شرکت رژیم در این بمب گذاریهای ناشیانه واقعی است را نمیتوان گفت ولی اینکه جنگی در سایه را سیا و اسرائیل شروع کرده اند ورژیم نیز بخواهد تهدیدا خود را پس از عملیات ترور کردن دانشمندان هسته ای در ایران عملی کند نیز وجوددارد ولی هرچه باشد قربانی این "جنگ در سایه "که درکنار تحریم و اپوزیسیون سازی در خدمت جنگ احتمالی امپریالیستی وتجاوز کارانه اوست مردم غیر نظامی میباشند همانطور که مردم بی گناه در تایلند بایستی که در انفجار بمب کشته شده باشند

« 'ايرانی بمب‌گذار' در تايلند دو پای خود را از دست داد »
بی بی سی
پليس تايلند مي‌گويد فردی که به ظن آنها يک ايرانی است، در انفجار بمبی که به سوی پليس پرتاب کرده، دو پای خود را از دست داده است.
به گفته يک سخنگوی پليس تايلند اين مرد که به بيمارستان منتقل شده يکی از پنج نفری است که در جريان سه انفجار در يک منطقه پررفت‌وآمد تجاری در بانکوک زخمی شده‌اند.

انفجار اول در خانه‌ای که بنا بر گزارش‌ها سه ايرانی آن را اجاره کرده بودند رخ داده است.

به گفته پليس بعد از اين انفجار دو مرد از اين خانه فرار کرده‌ و و بمب ديگری را به سوی يک تاکسی که حاضر به توقف برای آنها نشده پرتاب کرده‌اند.

بنا بر گزارش‌ها بمب ديگر زمانی منفجر شده که فرد سوم تلاش کرده آن را به سوی پليس پرتاب کند.

چندی پيش سفارت آمريکا در بانکوک نسبت به احتمال وقوع حمله تروريستی در اين شهر هشدار داده بود.

بعد از اين هشدار پليس تايلند يک مرد لبنانی را در پی يافتن مواد شيميايی مورد استفاده در ساخت بمب دستگير کرد.
اين انفجارها يک روز بعد از حمله به ديپلمات‌های اسرائيلی در هند و گرجستان صورت گرفت. نخست وزير اسرائيل، ايران و حزب‌الله لبنان را به دست داشتن در اين حملات متهم کرد.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر