۱۳۹۰ بهمن ۲۱, جمعه

حمله سران مجاهدین به "سبزهای "رقیب و توهین های نیابتی از عوامل مجاهدین به مردم ایران در جهت توجیه جنگهای امپریالیستی

محسن رضایی عضو برجسته مجاهدین خلق واز عناصر سرکوبگر در  تشکیلات مجاهدین درمقابل مخالفین رجوی و سگ با وفای رجوی در یک جلسه ای که مهدی سامع کراواتی برای باصطلاح بزرگداشت سیاهکل به عنوان میراث خواری برپا کرد ه بود شرکت داشته و به رقیب خود "سبز"ها در نزد کاخ سفید حمله ای دوباره نمود .قبلا مجاهدین خلق از زبان لابی های اسرائیلی مجاهدین به این نکته پرداخته بودند که "سبزها درجهت حفظ رژیم "میباشند. در این سخنرانی محسن رضایی موسوی وکروبی و سبز ها را متهم به "خیانت "کرده و با مثال زدن از مزدوران "ارتش ازادی "سوریه گفت که "موسوی و کروبی خیانت کرده و مردم را به خانه فرستادند
 ":


او نگفت که چرا مجاهدین که مدعی پایگاه مردمی "بیشتر"در ایران است به همین مردم نگفت که به "خانه ها نروند"و "مقاومت "نمایند . البته این نشان دهند ه ورشکستگی و بی اعتباری مجاهدین در نزد مردم ایران است که  این مردم حتی به جنایتکاری مانند موسوی وکروبی جواب میدهند و به زعم محسن رضایی به "خانه هایشان میروند"التبه یک کارگذار دیگر مجاهدین خلق  بنام بیژن نیابتی با طلبکاری از مردم طی مقاله ای با پرحرفی ووراجی زیاد اینگونه مردم ایران وسوریه را مقایسه میکند چون مردم ایران به فراخوانهای رجوی جنایتکار جنگ طلب گوش فرا نمیدهند او ضمن توجیه همراهی مجاهدین با سیاستهای آمریکا به همراه محسین رضایی اینگونه درباره مردم مینویسد:
آری شق انقلاب اگرچه در شرایط کنونی محتمل نیست ، اما ممکن است . محتمل نیست چرا که اکثریت خاموش در ایران  بر خلاف خلق قهرمان سوریه حاضر به پرداخت هزینه نیست . یعنی که خلق قهرمان ! ما تنها موقعی به خیابان می آید که تعادل قوا میان حاکمیت و اپوزیسیون شکسته شده باشد . محتمل نیست چرا که اکثریت خاموش ما حسابگراست ، حراف است ، طلبکار است . گروه خونش اصلا به انقلاب که اولین الزامش فداکاری و پرداخت بی چشمداشت است نمی خورد
http://www.azadi-b.com/J/2012/02/post_36.html

این شخص شخیص در کلن آلمان چادر زده زیر پرچم بورژوازی توجیه گر سیاست های جنگ طلبانه رجوی و فروختن قورباغه ارتجاعی رجوی به عنوان "مقاومت انقلابی "بایستی که مردم ایران را که در همین اعتراضات ا خیر با پرداخت بهای بالا به جنگ اخوندهای مرتجع حامی سرمایه داری رفتند را به جرم اینکه به رجوی مرتجع لبیک نمیگویند به عنوان های مختلف "طلبکار، تعدل قوایی و حسابگر و طلبکار ولاف زن "مورد توهین قرار دهد. این عنصر ضد انقلابی مرتجع و توجیه گر سیاستهای ولایت فقهیی رجوی به عنوان "رهبر ا یدئولژیک "درواقع باتوهین به مردم ایران که درتاریخ صد ساله بارها وبارها درمقابل دیکتاتور ها واستعمار به پا خاسته اند مورد هجممه این عنصر کثیف قرار میگیرد تا همراه با محسن رضایی سرکوبگر باز هم به توجیه سیاستهای ضد  مردمی و ضد انقلابی سران مجاهدین در همراهی با هارترین جناح های جنگ طلب نعل وارونه انقلابی بزند.
این توجیه گران سیاست جنگ امپریالیستی از موضع طلبکاری ازمردم میخواهند که مردم خود را ابزار آنها برای "ارتش ازادی "با "دخالت بشردوستانه "امپریالیستی قرار دهند .زهی بی شرمی به این توجیه گران ارتجاع رجویسم در خندق جنگ و تحریم  .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر