۱۳۹۰ دی ۱۴, چهارشنبه

فراخوان : همبستگی با خلقهای ایران و سوریه


صلح دوستان ، دانشمندان ، سیاستمداران و ناشرین در سوم ژانویه دولت آلمان را فرا خواندند که آماده سازی جنگ علیه سوریه و  ایران را متوقف کنند و بایکوت علیه این دو کشور را پایان دهند.
به امضا کننده گان که بیش از چهار صد نفر تاکنون میباشند از جمله فراکسیون چپ پارلمان آلمان سوین داگدلن ، دیتر دهم ، هایکه هنسل ، اولتا یلپک و افا بولینگ شروتر ، فیلسوف دومینیکو لوسوردو و همچنین نویسنده اراسموس شوفر ، گرهارد و اینگرید تسورنتس



دهها هزار کشته  ، یک ملت وحشت زده ، یک نابودی گسترده زیر ساخت ها و نابودی کشور : این نتیجه جنگی بوده است  که ایالات متحده آمریکا و ناتو ا نجام داده اند ، تا ثروت لیبی را غارت کنند تا دوباره بتوانند این کشور را کلنیزه نمایند. و امروز آشکارا جنگ علیه کشورهایی که از نظر استراتژیکی مهم و از نظر منابع زیر زمینی غنی میباشند، ایران و سوریه را آماده میکنند که یک سیاست مستقل را دنبال میکنند و زیر بار  سیاست دیکته شده نمیروند . یک حمله ناتو به سوریه و ایران میتواند که به یک درگیری مستقیم با روسیه و چین بیانجامد - با عواقب غیر قابل تصور .
با تهدید های مکرر ، با لشگر کشی نیروهای نظامی به مرزهای ایران وسوریه وهمچنین خرابکاری -و اعمال تروریستی با قاچاق کردن "واحدهای ویژه" ،ایالات متحده آمریکا همراه با دیگر کشورهای ناتو اسرائیل این دوکشور را به حالت خاص اضطراری در آ ورده اند، که آنها را بایستی از پای درآورد.
نگاههای بد بینانه و غیر انسانی ایالات متحده و اتحادیه اروپا ، با بایکوت تجارت خارجی آنها و دادو ستد  طبق برنامه  فلج نمایند. اقتصاد ایران و سوریه بایستی که آگاهانه به یک بحران عمیق کشانده شود ، تعداد بیکاران افزایش یابد و وضعیت رسیدگی عرضه به مردم بایستی بطور شدیدی بد شود. درگیری های  اجتماعی و قومی  بایستی که دامن زده  شوند، یک جنگ داخلی شعله ور شود تا یک بهانه برای دخالت نظامی طراحی ریزی شده ایجاد شود. در این بایکوت عیله ایران وسوریه بطور قوی نیز دولت آلمان شرکت دارد.
ما تمامی شهروندان ، کلیساها ، احزاب ، سندیکاها، جنبش های صلح را فرا میخوانیم ، که درمقابل این سیاست جنگی قاطعانه بایستند.
ما خواستاریم که دولت آلمان
- بایکوت علیه ایران و سوریه را بدون هیچ شرطی و سریعا لغو نماید
-وروشن کند که در یک جنگ علیه این کشورها بهیچ شکلی شرکت نمیکند و استفاده از تاسیسات آلمان را برای یک جنگ تجاوزکارانه بوسیله آمریکا و ناتو را اجازه ندهد.
-در سطح بین المللی برای پایان دادن سیاست اخاذی و تهدید علیه ایران و سوریه تلاش کند
خلق های ایران وسوریه  این حق را دارند که درباره نوع شکل دهی نظم سیاسی و اجتماعی تنها  خود بطور مستقل تصمیم بگیرند. حفظ صلح این را در بردارد که پرنسیب عدم دخالت در امور داخلی دیگر کشورها بطور قاطع مراعات شود

اطلاعات بیشتر
.http://www.freundschaft-mit-valjevo.de/wordpress/

Download-Dokumente:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر